Skip links

مهاجرت تحصیلی به ایتالیا

Facebook
Twitter
LinkedIn

فهرست مطالب

کشور ایتالیا رتبه سوم را در زمینه پذیرش آسان دانشجویان دارد و امکان تحصیل رایگان با دریافت بورسیه های تحصیلی در این کشور وجود دارد یکی از محبوب ترین و معروف ترین این بورسیه ها بورسیه استانی است که گرفتن این بورسیه در همه مقاطع تحصیلی امکان پذیر است . بورسیه استانی ایتالیا این بورسیه به دانشجویانی تعلق می گیرد که توان تامین هزینه های زندگی و تحصیل خود را ندارند برای اثبات این امر باید مدارک نشان دهنده سطح درآمد خود را ارائه کنند و اگر واجد شرایط باشند تا سقف ۷۰۰۰ یورو در سال کمک هزینه دریافت خواهند کرد. لازم به ذکر است که ایتالیا مقرون به صرفه ترین کشور در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی به شمار می رود.

ادامه تحصیل در ایتالیا

اگر قصد ادامه تحصیل در رشته هایی مانند پزشکی و دندانپزشکی را در ایتالیا دارید باید آزمون IMAT بدهید و پس از کسب نمره مورد نیاز در این آزمون میتوانید اقدام به پذیرش از دانشگاه های دولتی ایتالیا کنید. سوالات آزمون IMAT متشکل از زیست شناسی شیمی، ریاضی فیزیک و هوش است که به زبان انگلیسی برگزار می شود و کل نمره این آزمون 90 می باشد که با کسب نمره بین ۳۰ تا ۷۵ میتوانید شانس قبولی در دانشگاه های دولتی داشته باشید …

آزمون TOLC ایتالیا

برای ورود به دانشگاههای دولتی ایتالیا در رشته های داروسازی ، مهندسی ، مدیریت حقوق و اقتصاد باید آزمون TOLC را پشت سر بگذارید. این آزمون به صورت آنلاین برگزار میشود و از مزایای آن می توان به برگزاری هر ماهه آن اشاره کرد و هر متقاضی می تواند سه بار در سال در این آزمون شرکت کند که ملاک قبولی نمره اخذ شده آخرین امتحان می باشد.

انواع آزمون TOLC به شرح زیر می باشد

رشته های هوافضاو علوم مهندسی TOLC (l)

رشته های مدیریت اقتصاد و حقوق TOLC (E)

رشته های داروسازی TOLC (F)

برای شرکت در آزمون ورودی دانشگاه های ایتالیا نیازی نیست اضطراب و استرس داشته باشید چون ما در تمامی مراحل کنارتان هستیم و منابع آزمون را در اختیار شما قرار می دهیم و همچنین ثبت نام آزمون پیگیری مرحله به مرحله آزمون و ارسال لینک اختصاصی شرکت در آزمون ، توسط تیم حرفه ای مشاوران ما انجام خواهد شد.

اجازه همراه:

طبق قوانین مهاجرتی ایتالیا معمولا دانشجویان بین المللی پس از گذراندن دو ترم تحصیلی میتوانند درخواست الحاق خانواده خود را به اداره مهاجرت تسلیم نمایند پس از بررسی درخواست دانشجو در صورت صلاح دید دستور صدور ویزا برای خانواده صادر می گردد.

Leave a comment

بهترین خدمات مهاجرتی با حامیان دانش

موسسه مشاوره مهاجرت حامیان دانش با برخورداری از کادری مجرب و آکادمیک در داخل ایران و کارگزاران و نمایندگان مجرب در خارج از ایران و سابقه ای درخشان نزدیک به یک دهه در امر پذیرش تحصیلی با دو دفتر در ایران و ترکیه مشغول به فعالیت می‌باشد

مشاوره و ارزیابی وضعیت تحصیلی

مشاوره سرمایه گذاری

مشاوره و اخذ پذیرش تحصیلی

مشاوره اخذ اقامت شهروندی

برگزاری همایشهای تخصصی

This website uses cookies to improve your web experience.
Explore
Drag